borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 حجت الاسلام محمد اعرافی رد خطبه های این هفته ی نماز جمعه ی شهرستان میبد :


اگر می خواهید انقلاب باقی بماند باید بصیرت عاشورایی داشته و یار و یاور رهبر عزیز انقلاب باشید/ به خدا قسم اگر این دفاع و آزمایش های موشکی وجود نداشت معلوم نبود چه بلایی بر سر کشور به وجود می آمد/ اسرائیل باید بداند که اگر دست از پا خطا کند تمام نهاد های آن را نابود خواهیم کرد
 

 امام جمعه ی موقت شهرستان ضمن گرامی داشت مناسبت های پیش رو در هفته ی آینده به اهمیت زن در جامعه اشاره کردند و بیان داشتند: مهم ترین وظیفه ی زن در اجتماع ، تربیت اولاد صالح است و همان طور که حضرت امام فرمودند از دامن زن است که مرد به معراج می رود و زن می تواند با انجام وظیفه ی خود در زمینه  ی خانه داری و تربیت اسلامی فرزندان ، فرزندی را پرورش دهد که مانند شهدا و ایثار گران و رزمندگان با رشادت و تدبیر خود افتخار آفرینی کند و حماسه ای را به وجود بیاورد.  




 وی افزود : الگوی تمام زنان باید حضرت فاطمه زهرا (س) باشد ، و زحمات چنین زنانی را باید قدر دانست و آن ها را تکریم کرد .


 
 ایشان همچنین در ادامه روز 12 فروردین را روز آری گفتن مردم به جمهوری اسلامی دانستند و آن رفراندم را اولین انتخابات در جمهوری اسلامی معرفی کردند و آن را مشت محکمی بر دهان کسانی دانستند که می خواستند دین را از سیاست جدا کنند و جمهوری اسلامی را خذف و دموکراتیک جایگزین کنند که تدبیر امام و مشارکت مردم مشت محکمی بر دهان آن ها بود .

 
 خطیب نماز جمعه ی این هفته ی شهرستان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب این سال را متبرک به نام حضرت فاطمه الزهرا(س) دانستند و یاد آور خاطره ی تلخ حادثه ی منا و اقتدار و پافشاری ایران در باب این موضوع شدند . و حماسه 22 بهمن و 12 اسفند را ایستادگی در برابر دشمنان اسلام بیان کردند .


 حجت الاسلام اعرافی با اشاره به اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل که به عنوان نام امسال در پیام نورزی رهبر آمده بود به ده اقدام اساسی برای حل مشکلات اقتصادی در آغاز سال جدید افزود : دشمن در پی آن است که در پی برجام اولی ، برجام دو و سه را هم در ذهن ها القا کند تا ما از اصول اصلی نظام صرف نظر کنیم تا آنجایی که تنها صورتی از اسلام باقی بماند نه سیرت آن !!


 وی در ادامه بیان کرد : اگر می خواهید انقلاب باقی بماند باید بصیرت عاشورایی داشته باشید  و یار و یاور رهبر عزیز انقلاب اسلامی باشید.  


 
 وی با اظهار اینکه دشمن می خواهد ما از پیشرفت در صنعت دست برداریم بیان کرد :
آن ها اکنون اینطور برای امنیت ما تعیین و تکلیف می کنند که چرا آمریکا هنوز در حال تحریم ما است ؟!! و متاسفانه در داخل هم برخی شبکه های مجازی آن ها را حمایت می کنند و اظهار دارند که فصل ، فصل گفتمان است نه موشک !!


 ایشان با اظهار تاسف ادامه دادند : پس از توافق هسته ای ، امروز به سراغ دفاع موشکی ما آمدند که اگر به خدا قسم این دفاع موشکی نبود و این آزمایش های موشکی وجود نداشت معلوم نبود که چه بلایی بر سر کشور ما می آمد و اسرائیل باید بداند که اگر دست از پا خطا کند تمام نهاد های آن را نابود خواهیم کرد .


 ایشان ادامه دادند : دشمن قصد دارد با تزریق بی اعتمادی و تضعیف اعتماد به نفس ، ما را از هم جدا کند. جدایی دین و سیاست محور مهم ترین سنگری است که دشمن می خواهد ما را از انقلاب جدا بکند . و ما در مقابل فته و فتنه گرها رکون داشته باشیم. اما « لَا تَرْکَنُوا إِلَى الَّذِینَ ظَلَمُوا» .


 وی بیان داشت : این ها همان کسانی هستند که موجب زوال کشور می شوند و خدایی ناکرده نباید ما ببینیم که در مقابل چنین افرادی ذره ای تواضع و فروتنی کنند.
( تکبیر )


 و در آخر حجت الاسلام اعرافی بیان داشتند : تذکری که در پایان داریم ضمن تبریک به نماینده محترم از خداوند می خواهیم که ایشان را یاری کنند تا مشکلات این منطقه و همچنین مشکلات اقتصادی را پی گیری بکنند که به همت مسئولین انشاالله موجب رفع آن ها شود .
  



(والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته  )     

 
   


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی