borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

حضور گشت های بسیج در سطح شهرستان میبد

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ب.ظ


متاسفانه در روزهای اخیر خبرها از وقوع سرقت‌های وحشیانه، مردم را درشوک فرو برده است؛ سرقت‌هایی با چاشنی «ضرب وجرح‌های ناجوانمردانه» و طعم «بی‌حیایی و گستاخی» سارقان؛ سرقت هایی که حرمت ناموس مردمان این دیار را در معرض خطر قرار داده و هیچ تناسبی با فرهنگ و اصالت‌های میبد ندارد.


 با وجود برخی دزدی های وحشیانه و اندوهناک  اخیری که در شهرستان میبد صورت گرفته و بنا به گفته ی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سارقین از تجربه ی بالایی برخوردار بوده و مسلح به سلاح سرد هستند وهمین امرفعال شدن گشتی های بسیج وسپاه پاسداران را به دنبال داشته که خود نقطه ی قوت شهرستان منصوب می شود؛ و حساس تر شدن اورگان های حفظ امنیت و حفاظت شدید به طور نامخصوص می تواند نکته ی دیگری باشد که براین امر تاکید می کند و همچنین مردمی که داوطلبانه به کمک این اورگان ها آمده اند و پا به پای این عزیزان در تلاشند تا به لطف خداوند و همت و تلاش مسئولین و مردم و تمام نیروهای حاضر در صحنه بتوانیم این موضوع را در سطح شهرستان کنترل کرده و به وعده ی مقامات قضایی به شدت با افراد سارق برخورد کنیم و به لطف خداوند و تلاش همه ی عزیزان امنیت  کامل را به مردم وشهر تاریخی میبد باز گردانیم.



قو علی خدمتک جوارحی




 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
مجتبی کارگر

نظرات  (۳)

سلام
بنده می خوام تو گشت ها شرکت کنم و به مردم و شهرم خدمت کنم...
از کجا باید اقدام کنم؟؟؟
سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما...
پاسخ:

سلام...

خواهش می کنم.

سلام برادر تبریک میگم افتتاح وبلاگتو
امیدوارم در زیر سایه حضرت حق مسیر خدمت به شهر و همشهریان موفق باشی و موثر در ظهور امام زمان عج
ممنونم از همکاریتون
التماس دعا 
نقیبی

پاسخ:

سلام...

ممنون. انشاا... همین طور باشد که شما می گویید و بتوانم با  همه ی وجود به مردم شهرم خدمت کنم.

 و من الله التوفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی