borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اختتامیه ی همایش فیلم سازان میبدی 


   در شب جمعه 16 بهمن ماه ، در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری امام جعفر صادق علیه السلام  مراسم اختتامیه ی اولین دوره همایش فیلم سازان میبدی با حضور مسئولین از جمله معاونت محترم فرهنگی سپاه پاسداران میبد ،  و نماینده ی شورای شهرستان و نماینده ی ولی فقیه در جهاد کشاورزی میبد و بقیه ی عزیزان همراه با حضور ویژه ی هنرمندان شهرستان به صورت بسیار با شکوه برگزار شد .این همایش در دو کارگروه فلیم کوتاه و انیمیشن به صورت مجزا برگزار گردید. 


   همچنین ضمن تجلیل از منتخبین همایش ، لوح تقدیری به رسم یادبود و تشکر از زحمات کارگردانان و دست اندر کاران همایش توسط دستان گرم مسئولین شهرستان به آن ها اهدا شد.


    دبیر همایش یاد آور شد: هدف از برگزاری این همایش نزدیکی هرچه بیشتر و آشنایی بهتر هنرمندان سطح شهرستان با یکدیگر و آشنایی هر چه بیشتر مسئولین با هنرمندان شهرستان بوده است و این هنرمندان در همه ی زمینه ها نیازمند حمایت معنوی و مادی هستند و رسیدن به این اهداف را نیازمند توجه مسئولان و تشکیل کانون هنرمندان میبد دانست. همچنین از مسئولان و مدعوینی که در این در همایش شرکت کردند نهایت سپاس گزاری را داشت .


   و سر انجام در آخر این همایش با معرفی چهار اثر هم در زمینه ی فیلم کوتاه و هم انیمیشن که عبارتند از : هدیه ای از بهشت به کارگردانی یوسف بدر الدین ، اشک آسمان به کارگردانی جواد خادم زاده ، به همین سادگی به کارگردانی پوریا زارعشاهی و مستند گذرگاه به کارگردانی جواد غلام زاده به کار خود در اولین دروه ی برگزاری این همایشات پایان داد.


 


 گزارش تصویری از مراسم اختتامیه ی اولین دوره ی همایش فیلم سازان میبدی :  


 

.........

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
مجتبی کارگر

نظرات  (۳)

خوب بود

پاسخ:

ممنون از نظرشما......

سلام دوست خوبم....
خسته نباشید...
واقعا خبر خوبی بود...
پاسخ:

سلام.

ممنون از نظری که گذاشتید .....

سلام برادر
ممنون
خبر خوبی بود
پاسخ:

سلام....

ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی