borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به نام خدایی که جان آفرید     سخن گفتن اندر زبان آفرید 


خداوند بخشنده دستگیر        کریم خطابخش پوزش پذیر


با درود و صلوات بر خاتم رسولان ، حضرت محمد مصطفی (ص) ،اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم،  و سلام خدمت شما عزیزان. من یکی از خبرنگاران سایت خبری تحلیلی برج نیوز هستم و الان مشغول فعالیت در زمینه های مختلف فرهنگی هستم و در پایه هشتم تحصیل می کنم. من این وبلاگ را که زیر نظر سایت خبری تحلیلی برج نیوز است راه اندازی کرده ام تا با کمک خدا و لطف شما عزیزان بتوانم خدمتی کوچک را به مردم شهرم ارائه کنم و نقطه ای کوچک در پیشرفت کشورم و سطح آگاهی مردم آن باشم . اما اصلی ترین دلیلی که رسانه را برای فعالیتم انتخاب کردم این بود که به گفته رهبرم عمل کرده باشم . چرا که به توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی : آنچه که از مطبوعات یک جامعه مورد انتظار است، این است که معلومات مردم را بالا ببرند.

این کار و این مسئولیت به معناى اثرگذارى مستمر برروى ذهن و فکر یک مجموعه ای از مردم است که همین داراى اهمیت است؛ هر چند آن مجموعه وسیع نباشد و کوچک باشد.


 این حرفی بود که مرا به این  امر تشویق کرد و امیدوارم بتوانم این سخن را در همه لحظات در ذهن خود مرور کنم و به وظیفه ام عمل کنم. 


 و من الله التوفیق