borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

هفتم اسفندماه ، تخریبی برای افکار شوم دشمن

جمعه, ۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۸ ب.ظ

 


   خطیب نمازجمعه ی این هفته شهرستان میبد  امام جمعه موقت شهرستان درباره ی هفتم اسفند ماه گفت: امروز که روز هفتم ماه اسفند است روزی سرنوشت ساز است که  به حمدالله تا به این لحظه حضور پرشورمردم درصحنه اتخابات شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی موجب ناامیدی دشمنان شده و انشاالله موجب کوری چشم فتنه خارج و دشمن برای همیشه خواهد شد.



  همچنین حجت الاسلام حبیب الله غفوری ، امام جمعه موقت شهرستان در ادامه درباره انتخاب صحیح  در انتخابات خاطر نشان کرد: اگربعد از انتخابات مطلبی یاچیزی پیش بیاید چه در مجلس شورای اسلامی وچه درمجلس خبرگان نتیجه انتخاب خود مردم است واین انتخاب خوب باشد نتیجه خوبی را به دنبال خواهد داشت واگرخدایی نکرده مشکلاتی را ایجاد کند حاصل رای خود ملت است.


  ایشان همچنین دررابطه با نفوذ دشمن یاداور شدند: دشمن در رسانه های خود به طور واضح نظرخود را درباره ی انتخابات اعلام کرد وحتی اسم برد از بعضی از عوامل خود در این هدف که قصد دارد با نفوذ به داخل دستگاه وایجاد اختشاش جامعه ای ایران را به سوی دوقطبی بردن ببرد.که انتظار مردم از آن ها اعلام دوری جستن از دشمن سیاسی هایی همچون انگلیس آمریکا وحتی عربستان است. آن اشخاص بدانند کسانی که دشمن از آن ها تمجید کرده وآن ها حاضر نشدند. از دشمن اعلام بیزاری کنند، ملت از آنان بیزار است.


  امام جمعه موقت شهرستان درباره هدف دشمن نیز گفت :  دشمن می خواهد جامعه ما را به دو قطب دروغین به پیش ببرد که این هفش به لطف خدا ناکام خواهد ماند . جامعه ما دوقطب اصلی دارد : حامیان و وفاداران به انقلاب اسلامی - کسانی که حامیان دشمنان هستند و قصد نفوذ در بین مردم و دستگاه های دولتی را دارند .


  ایشان خطاب به حامیان دشمن ذکر کردند : این افراد بدانند که مردم و ملت شریف ایران زیر پرچم رهبری و پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل نفوذ دشمن تا پای جان ایستاده اند . 


  ایشان همچنین با ذکر نام و یاد مرحوم یحیی زاده در رابطه با خواسته ی مردم گفت : مردم از منتخب خود ،مجلسی شجاع ، مدافع عزت ملی ، وظیفه شناس در مقابل دولت و مردم است و صلاح مردم را بخواهند که نمایندگان همانند قبل از انتخابات در میان مردم باشند و ارزش های دنیایی و فریب های دشمن آن ها را مغلوب نکنند. 


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته   


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷

نظرات  (۱)

۰۸ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۲۶ سعید شیرغلامی
سلام دوست خوبم...
خسته نباشید...
موفق باشید...
پاسخ:

سلام ...

خیلی ممنون.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی