borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گروه تواشیح نورالبیان

به گزارش روابط عمومی گروه تواشیح نورالبیان میبد،گروه تواشیح و مدیحه سرایی نورالبیان ، از سال ۱۳۹۰ با حمایت موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت معصومه(سلام الله علیها) و با هدف رواج فرهنگ قرآنی تشکیل گردید؛

گروه تواشیح نورالبیان اولین گروه تواشیح نوجوانان در شهرستان میبد می باشد و در طی این چند سال اخیر توانسته است گام های بلند و استواری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بردارد.

گروه تواشیح نورالبیان اخیرا توانسته است در دوره غیرحضوری مسابقات کشوری بیان ، صلاحیت لازم را کسب نماید و افتخار شرکت در دوره حضوری مسابقات را داشته باشد.

لذا اعضای گروه تلاش های مجدانه ای جهت خدمت به قرآن و شادی روح استاد عزیز، شهید حادثه منا،حاج حسن دانش، و کسب افتخاری دیگر برای جامعه قرآنی استان یزد ، به عمل می آورند.

گروه تواشیح نورالبیان ، روز پنجشنبه ۲۱ مردادماه عازم اصفهان می باشد.
تواشیح
منبع noorolbayan.blog.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی