borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات


گوهری از دریا/ چکیده ای از سخنرانی حجت الاسلام دکتر روانبخش در همایش قرآنیان شهرستان میبد

  حجت الاسلام دکتر روانبخش در سخنرانی خود در همایش قرآنیان شهرستان میبد حضور در مظهر قرآن را یک افتخار دانستند چرا که قرآن کتاب هدایت و رحمت است و این قرآن است که کلید حله هرمشکلی است . ایشان خدا را شاکر شدند که که در کنار تنها کتای آسمانی هستند که بعد از 1400 سال دست نخورده باقی مانده است . ایشان در جمع  قرآنیانیاد آور شدند که اگر خانواده های ما خانواده قرآنی باشند، اگر جامعه ی ما جامعه قرآنی باشد ،اگر مجلس شورای اسلامی ما مجلس شورای اسلامی قرآنی  باشد، اگر دولت ما دولت قرآنی باشد، کشور ما نورانی تر خواهد شد و تمام این ها همه از برکت قرآن و انس با قران است که به یاری خدا هر روز بیشتر و بیشتر می شود.


  ایشان همچنین ذکر کردند: قانون اساسی ما برگرفته از قرآن است . مجلس ما باید طرح هایی را که تصویب می کند طرح فرهنگی برگرفته از قرآن باشد. متاسفانه بعضی ها امروزه به دنبال نسخه آماده هستند و حوصله دارند که از معدن اهل بیت و قرآن برای مشکلات امروزی جامعه ما که با قرآن حل می شود راه حلی بیابند و تنها به دنبال سکولاریسمی غربی هستند. همچنین ایشان دو انتخابات در پیش رو را دوصحنه مهم جتدی بیان کردند و بسیارمهم دانستند0.


  ایشان انتخابات را از دید گاه حضرت آیت الله عظمی خامنه ای  رهبر معظم انقلاب  اینطور بیان کردند:

حضرت آقا نسبت به این انتخابات حساسیت ویژه ای دارند چرا که از نفوذ دشمن به داخل دو مجلس ( خبرگان و مجلس شورای اسلامی  ) هشدار می دهند . دشمن در صدد نفوذ کردند  هستند به طوریکه در رادیو ها یشانبه ما می گویند که به چه کسی رای بدهید و چه کسانی را از دور خارج کنید.

 

 ایشان هچنین یادآور نماینده نماینده فقیه میبد شدند:

به نظر من برای ایشان ( مرحوم یحیی زاده ) باید سریالی ساخت که نمایندگان مجلس بدانند نماینده یعنی این مرد پاکدست ، پاکیزه ، با دقت و وقت گذار، با صبر و حوصله و ساده زیست. کسی که از روزی که آمد و رفت چیزی به زندگیش اضافه نشد بلکه کم شد .

  بنده معتقدم که باید یا نماینده نشد و یا اگر وکالت مردم را پذیرفتی خود را وقف مردم کند . مرحوم حاج آقا یحیی زاده  گفت : از امروز که وکیل شدم دیگر حق زیارت و حج برایم تعطیل شد.


   حجت الاسلام دکتر روانبخش ایراد کردند:

ما در ستادمون کمیته ای درست کرده ایم به عنوان معین که به نخبگان شهر و دوستان عزیزمون در دانشگاه ها و حوزه کمک کنند تا بتوانیم انشاالله کارهای به زمین مانده را به نحو احسنت انجام دهیم.

 

 برخی سوالات مردم از حجت الاسلام دکتر روانبخش : 


 سوال: چه کمیسون هایی در نظرتان است ؟


  1. کمیسیون برنامه بودجه ( در شورای شهرداری قم عضو برنامه بودجه بودم. 2. کمیسیون فرهنگی ( در دو دوره در شورای شهر در کمیسیون فرهنگی نائب رئیس کلان شهر ها بودم). 3. کمیسیون آموزش ( بسیار مهم است با توجه به تحصیلاتمان در حوزه تدریس و تحقیق و آموزش کار کردم.). 4. کمیسیون اصل 90( علاقه مند به بحث نظارت هستم ) 5. کمیسیون شوراها که آخرین درجه اش هست ولی اولویتم کمیسیون برنامه و بودجه هست.


سوال: آیا شما حاضر هستید وعده هایتان را بنویسید و آن ها را امضا کنید؟


بله. هم حاضرم امضا کنم و هم شما فیلم بگیرید . حضرت آقا در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس فرمودند : وعده ای ندهید که فردا شرمنده روی مردم شوید. چیزی را بگویید که فردا اگر جوانی پرسید بگویید این وعده را دادم و عمل کردم.


سوال: شعار مطرح شده در مجلس چیست؟ 


شعار مطرح شده این است : با درایت با شجاعت علیه تبعیض به سوی پیشرفت.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
مجتبی کارگر

نظرات  (۱)

سلام دوست خوبم
خسته نباشید...
گزارش کامل و خوبی نوشتید....
در پناه ایزد منان موفق و مؤید باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی