borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات




  حسین فلاح فرماندار میبد در گفت و گویی که با رسانه داشت گفت : شکر خدا با اینکه ساعت کمی از آغاز رای گیری انتخابات می گذرد مراکز رای گیری شاهد حضور پرشور مردم بوده است  که این نشانگر استقبال و حضور حداکثری مردم است. همچنین خواهشی که از مردم دارم این است که با وجود وقت زمان رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند. 


 ایشان یادآور شدند: همراه داشتن کارت ملی برای افراد الزامی نیست ولی رای دهندگان باید شماره ملی خود را به همراه داشته باشند.


 هچنین  به افرادی که سواد خواندن و نوشتن ندارند توصیه کردند : رای دهندگانی که سواد خواندن ونوشتن را ندارند حتما فردی را همراه خود برای نوشتن رای ببرند چرا که عوامل اجرایی ، نظارتی و بازرسی صندوق اجازه نوشتن رای را ندارند و تخلف محسوب می شود.


 وی اضافه نمود: ساعت رای گیری از ساعت 8 صبح تا 18 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت و امکان تمدید یک یا دو ساعته زمان رای گیری نیز هست ولی معمولا حداقل زمان رای گیری ده ساعت است. 


 و در آخر ایشان در رابطه با زمان اعلام نتایج رای گیری ادامه دادند : اعلام نتایج اتخابات بستگی به مدت زمان رای گیری دارد ولی سعی ما بر این است که نتایج تا صبح روز شنبه اول وقت در اختیار مردم قرار بگیرد.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
مجتبی کارگر

انتخابات

رای گیری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی