borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گزارشی از معارفه کاندیداهای مجلس در دانشگاه آیت الله حائری میبد + تصاویر

 به همت و تلاش شبانه روزی امور فرهنگی دانشگاه ایت الله حائری میبد برای نخستین بار جلسه معارفه و بیان دیدگاهها و برنامه های نامزدهای مطرح انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میبد و تفت برگزار شد.


  به گزارش سایت “برج نیوز” به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل، این جلسه که به همت و تلاش شبانه روزی امور فرهنگی دانشگاه درجهت روشنگری و بصیرت افزایی در روز دوشنبه ۹۴/۱۲/۳ رأس ساعت ۱۰ صبح در سالن آمفی تئائر دانشگاه آیت الله حائری میبد برگزار شد ۶ نفر از نامزدهای انتخابات اعم از آقایان سید ناصر امامی، حمیدرضا امینی، نایب علی خلیلی، کمال دهقانی، قاسم روانبخش و حسین فلاح حضور داشتند که در ابتدای برنامه علی اکبر کریمی مدیر فرهنگی دانشگاه و مجری کارشناس جلسه به تبیین و تشریح فرآیند اجرای برنامه معارفه پرداخت و در نهایت مقرر شد نامزدهای حاضر در جلسه به ترتیب حروف الفبا در جایگاه های خود حاضر شده و به همین ترتیب مباحث خود را ذیل سه بخش ۱- معارفه، ۲- ارائه برنامه و دیدگاه در محورهای چهارگانه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی اجتماعی و علمی پژوهشی و ۳- پرسش و پاسخ ارائه نمایند که به دلیل تقارن با هنگام اذان ظهر واولویت ادای فریضه نماز جماعت اول وقت متاسفانه امکان برگزاری بخش سوم فراهم نشد.
در پایان جلسه پیرو مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه و حسب درخواست های مکرر و متعدد حاضران مبنی بر برگزاری مناظره های انتخاباتی،  کریمی مجری کارشناس برنامه اعلام کرد که هر یک از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه میبد و تفت آمادگی و زمان مناسب خود را جهت برنامه ریزی و برگزاری مناظره اعلام نمایند که تاکنون تنها جناب آقای روان بخش به صورت مکرر ضمن اعلام آمادگی و زمان مدنظر خود، پیگیر برگزاری جلسه بوده و همچنان تا پایان زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی منتظر اعلام نظر و زمان دیگر نامزدها جهت برگزاری مناظره هستیم.




_SAM5033

_SAM5038

_SAM5057

_SAM5063

_SAM5064

_SAM5093 (2)



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی