borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یکی از کاندیداهایی که رسانه های اصلاح طلب، سعی در القای انصراف او به نفع دکتر کمال دهقانی داشتند با صدور بیانیه ای بر این ادعاها خط بطلان کشید.

به گزارش “میبدما”، روند قطارسازی از انصراف کاندیداهای کم اقبال به نفع یک کاندیدای خاص با حاشیه های متعددی مواجه شده است؛ از جمله آنکه شنیده شده یکی از این کاندیداها با اکراه به ستاد کاندیدای مزبور هدایت شده و با این وجود این کاندیدای انصرافی هیچ نامی از کاندیدای خاص نیاورده و فقط اعلام انصراف نموده است.

حالا این کاندیدای انصرافی با صدور بیانیه ای رسمی به اما و اگرها پایان داده و در بیانیه خود بدون آنکه نامی از فرد خاصی ببرد نوشته: «با عنایت به سپری شدن زمان مناسب تبلیغات که دلایل آن را در زمان مقتضی منتشر خواهم کرد و رایزنی های فراوان صورت گرفته با بزرگان، فرهیختگان، معتمدین و فعالان سیاسی و مدنی حوزه انتخابیه، به این نتیجه رسیده ام که در فرصت اندک باقیمانده موفق به انجام اطلاع رسانی لازم در راستای اعلام حضور و معرفی خود به مردم عزیز نخواهم شد.
لذا با امعان نظر در جمیع این توصیفات، با کسب اجازه از خداوند متعال ، حضرت ولیعصر (ارواحنافداه)، مردم عزیز و با تعهد به همراهی و باقیماندن در کنار مردم ، انصراف قطعی خود را از حضور و ادامه رقابت های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به منظور جلوگیری از پراکندگی آرا و انتخاب کاندیدای خوب با رای بالا در جهت اعتلا و پیشرفت شهرستان های تفت و میبد، اعلام می نمایم.»

تمام اسناد و مدارک این مطلب نزد میبدما موجود است.

گفتنی است حاشیه سازی طرفداران کاندیدای خاص در ماجرای انصراف کاندیداهای گمنام به همین جا ختم نمی شود و یکی دیگر از این کاندیداها پیش از انصراف به نفع کاندیدای خاص، به ستاد نامزد ائتلاف اصولگرایان مراجعه کرده و اعلام آمادگی می کند تا به نفع او کنار برود به این شرط که علاوه بر جبران هزینه های تبلیغاتی وی، شغلی برای وی در رده مدیران یکی از کارخانه های کاشی میبد تامین شود! که وقتی با پاسخ منفی ستاد آن نامزد مواجه می شود، روی به سوی ستاد رقیب می آورد!

برآورد تمام ناظران و کارشناسان نشان می دهد مجموع آرای این چند کاندیدا روی هم عدد بسیار ناچیزی بوده است؛ به گونه ای که پر رای ترین کاندیدای انصرافی به نفع وی در انتخابات شورای شهر قبلی میبد حتی در رده ۱۵ نفر بیشترین رای آورندگان هم قرار نداشت و این درحالی است که مردم میبد در آن انتخابات قادر بودند به ۹ نفر رای بدهند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۵
مجتبی کارگر

کاندیدای مجلس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی