borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

وبلاگ زیر مجوعه پایگاه خبری - تحلیلی برج نیوز

borj-news 5

به نام خالق ثانیه ها . سلام خدمت تمام همشریان عزیز. این وبلاگ که زیر نظر سایت خبری - تحلیلی برج نیوز است قصد دارد با آگاهی هرچه بیشتر مردم از اخبار و اتفاقات و مراسم های عمومی شهرستان خدمتی نو را در رسانه به مردم ارائه کند. و از تمام همشریان تقاضا دارد که با نظرات و پیشنهاد های سازنده خود به عملکر هرچه بهتر آن کمک کنند.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

برگزاری همایش فیلم سازان میبدی + تصویر

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ق.ظ

فیلم سازان میبدی

 

  به گزارش خبر گزاری برج نیوز اولین دوره ی همایش فیلم سازان میبدی در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق علیه السلام  واقع در شهیدیه ی میبد برگزار شد که استقبال مردم و حضور چشم گیر هنرمندان و فیلم سازان میبدی در این همایش و اکران بیش از پنجاه فیلم کوتاه و حضور بیش از ده کارگردان و فلیمساز  در این مراسم نشانگر علاقه ی مردم سطح شهرستان به رشته ی فیلمسازی و سینما و هنر است.

 

  هدف از برگزاری این همایش شناخت استعداد های بارز در این زمینه در سطح شهرستان و آشنایی هرچه بیشتر مسئولین گرامی با این عزیزان و کنار هم جمع شدن این کارگردانان  بود که همراه با رقابتی سالم و بالا بردن سطح عملکردی و دانش فیلمسازی در سطح شهرستان باشد که این امر با تقد هایی که از فیلم ها می شود و اجازه دادن به عموم مردم برای پرسش سوالات خود این امر را توسعه می بخشد.

 

  این همایش با کمک اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان میبد و بسیج هنرمندان و مدیریت جدید تالار گل نرگس شهدیه و دبیرخانه ی خانه های فرهنگی و هنری بسیج برگزار که موجب اجتماع جمعی از هنر دوستان و فیلمسازان میبدی در رده های سنی جوانان و نوجوانان شد .


   این همایش دیشب دومین روز برگزاری خود را به پایان رساند و در انتظار جمعه شب برای اختتامیه این همایش با حضور مسئولین شهرستان و استان است.

 

 

  تصاویری از برگزاری این همایش رد دوشب اخیر : 




 


 
























..........

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۶
مجتبی کارگر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی